Schoonmaakgoeroe logo | professionele schoonmaakproducten voor thuis en op de zaak.
Filter zoekresultaat

Retourzendingen

Schoonmaakgoeroe doet er alles aan om haar hoogwaardige producten op een verzorgde manier bij haar klanten af te leveren. Mochten er klachten zijn met betrekking tot de aanlevering of de staat van de aangeleverde producten, laat ons dit dan weten via het contact formulier.

Hoelang kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je klant bent bij Schoonmaakgoeroe heb je het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.Als je van dit herroepingsrecht gebruik wilt maken dan dien je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking terug te sturen. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@schoonmaakgoeroe.nl. Het modelformulier herroeping vindt je hier

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Nadat wij de retour in goede staat hebben ontvangen storten we het volledige order bedrag inclusief verzendkosten terug. Enkel de verzendkosten voor het retour sturen van je pakket naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Wat zijn de voorwaarden voor retourzendingen?

1. Het product, de producten, worden alleen retour geaccepteerd wanneer ze in de originele staat en (wanneer mogelijk) in de originele verpakking worden teruggestuurd.
2. De factuur dient te worden meegestuurd met de retourzending. Of gemaild te worden. Het moet mogelijk zijn om de order te traceren naar de laatste 14 dagen.

Let op! De seal van de schoonmaak producten mag niet verbroken zijn. Schoonmaakgoeroe controleert voor elke afzonderlijke verzending de seal van ieder schoonmaak product. Wanneer de seal verbroken is wordt het product vervangen voordat het naar je verzonden wordt. Wanneer de seal van een door je retour gezonden product verbroken is kunnen wij je retourzending (van dit product) niet accepteren. Wanneer je een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen.

Waarom moet ik zelf mijn retourkosten betalen?

Schoonmaakgoeroe is geen mega organisatie en verzendkosten worden niet doorberekend in de prijzen van de producten op de website. Dat vinden we wel zo eerlijk. Ook hopen we dat je een weloverwogen aankoop doet met alle informatie over de producten op onze website en dat retourneren niet nodig zal zijn. Uiteraard is het mogelijk om ons te vragen een retourlabel aan te maken. Je ontvangt deze dan per mail. De daadwerkelijke verzendkosten worden dan van het terug te betalen bedrag ingehouden. Stuur ons een mail op klantenservice@schoonmaakgoeroe.nl wanneer je hier gebruik van wilt maken.

Waarom aangetekend retourneren?

Wanneer je een pakket aangetekend verstuurd is er een grotere kans dat deze in goede orde bij ons terug komt.

Wat is de aansprakelijkheid voor retourzendingen?

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Schoonmaakgoeroe niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag daarom bij het postagentschap altijd een traceercode voor je retourzending. Schoonmaakgoeroe verzendt alle bestellingen via aangetekende post. Voor retourzendingen adviseert Schoonmaakgoeroe om het pakket ook per aangetekende post te versturen. Je hebt dan meer zekerheid dat het pakket aankomt.

retourzendingen

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00
Blijf op de hoogte / reserveer We sturen je een e-mail wanneer er een update is rondom de product status.