Filter zoekresultaat

Levertijd en Verzendkosten

Levertijd

We snappen bij Schoonmaakgoeroe heel goed dat je graag wilt beginnen met schoonmaken. Daarom doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen voor 14:00 geplaatst op maandag tot en met vrijdag (feestdagen uitgezonderd) worden in 98% van de gevallen dezelfde dag verzonden. Een enkele keer lukt het ons niet om je bestelling dezelfde werkdag te verzenden. De maximale verzendtijd is twee werkdagen. Wanneer er sprake is van overmacht dan brengen we je hiervan uiteraard direct op de hoogte.
Wil je vooraf weten wanneer je pakket wordt verzonden? stuur dan een mailtje naar klantenservice@schoonmaakgoeroe.nl

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We maken gebruik van de verzendservice van PostNL en DHL.
Zodra je bestelling wordt klaargemaakt voor vertrek ontvang je een e-mail met daarin een track en trace code met de verwachtte leverdatum. Via deze track-en-trace code kun je het pakket volgen.
Over het algemeen zal het pakket de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 bij je worden bezorgd. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Daarvoor zijn we afhankelijk van de bezorgdienst van PostNL en DHL.

Wat is de levertijd bij PostNL?

Wanneer je je bestelling plaatst bij PostNL is de levering doorgaans de volgende werkdag of zaterdag. PostNL haalt tot 18:30 pakketten op bij de pakketpunten. Als het lukt zullen we pakketten die tussen 14:00 en 15:00 verzonden worden dan ook nog dezelfde dag mee sturen.

Wat is de levertijd bij DHL?

De pakketten bij de DHL pakketpunten in de omgeving van Schoonmaakgoeroe worden heel onregelmatig opgehaald. De ene keer om 14:00 en de andere keer om 18:00 en soms om 11:00 in de ochtend. Het kan dus zijn dat een pakket wat we dezelfde dag verzenden pas de volgende dag het pakketpunt verlaat en onderweg gaat naar jou.

Bestellingen gedaan voor 14:00 opverzonden opuiterlijk verzonden op (zelden)
maandagmaandagwoensdag
dinsdagdinsdagdonderdag
woensdagwoensdagvrijdag
donderdagdonderdagmaandag
vrijdagvrijdagdinsdag
Bestellingen tussen 14:00 en 15:00 met PostNL worden dikwijls ook nog dezelfde dag verzonden.
Bestellingen na 14:00 opverzonden opuiterlijk verzonden op (zelden)
maandagdinsdagdonderdag
dinsdagwoensdagvrijdag
woensdagdonderdagmaandag
donderdagvrijdagdinsdag
vrijdagmaandagwoensdag
Wil je weten wanneer jou bestelling wordt verzonden? Stuur een mailtje naar klantenservice@schoonmaakgoeroe.nl of whatsapp ons

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL of DHL. Over het algemeen zal na verzenden van jouw pakket de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Na het verzenden van jouw bestelling ontvang je een track&trace code waarmee je je pakket kunt volgen.

Verzendkosten

Alle vermelde prijzen van de producten op deze site zijn exclusief verzendkosten.
Alle bestellingen worden door Schoonmaakgoeroe via PostNL en DHL aangetekend verstuurd. Hierdoor zijn de verzendkosten voor ons hoger. Schoonmaakgoeroe kan door aangetekend versturen echter wel beter garanderen dat een bestelling aankomt. Wil je dat je pakket niet bij de buren wordt afgeleverd? Kies dan optioneel voor “Alleen op opgegeven adres afleveren”. De Bezorgservice zal dan proberen het pakket op het gevraagde adres af te leveren. Mocht dit na meerdere pogingen niet lukken, dan gaat het pakket naar een aflever punt.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten €7,25 incl. BTW bij bestellingen tot €75,00 incl BTW.
Bij bestellingen vanaf €75,00 zijn de verzendkosten gratis.

Bij bestellingen naar Belgie zijn de verzendkosten 7,95 incl BTW en ook gratis boven de €75,00

Waarom berekenen jullie verzendkosten?

Alle bestellingen die gedaan worden via Schoonmaakgoeroe worden verzonden met “Handtekening voor ontvangst”. Hierdoor zijn de verzendkosten hoger maar kunnen we beter garanderen dat een bestelling aankomt. Verder willen we transparant zijn in onze prijzen. Je betaald daarom het product apart van de verzendkosten. Helaas zijn we geen mega organisatie die een deal kan sluiten of zijn eigen bezorgservice kan onderhouden (Wie weet met jullie hulp in de toekomst wel 😉 )

Waarom zijn jullie verzendkosten €7.25?

Zoals we eerder al aangaven zijn we geen mega organisatie die een deal kan sluiten met PostNL of DHL of zijn eigen verzendservice kan laten rijden. We kunnen ervoor kiezen om de verzendkosten in de productprijzen te verwerken maar kiezen er bewust voor om dat niet te doen. Zo blijven we zo transparant mogelijk. Zakelijk komen er andere tarieven en toeslagen bij kijken dan wanneer je als particulier af en toe een pakje verzend. Om jullie een beeld te geven van de verzendkosten hieronder een overzicht van wat we bij Schoonmaakgoeroe betalen in januari 2025

De werkelijke verzendkosten die Schoonmaakgoeroe betaald (incl. btw):

PostNL:
Pakketten binnen Nederland < 1 meter lang (max 100 x 70 x 58 cm) :
€8,20 + €0,64 (handtekening voor ontvangst) + energietoeslag (variabel, in januari 2025 €0,10) + volumetoeslag afhankelijk van grootte en aantal verzonden pakketten. = €8,95
Pakketten binnen Nederland > 1 meter lang:
Zie pakketten < 1 meter + €5,45 = €14,39

Wanneer jullie kiezen voor afhalen op een pakketpunt wordt er €0.30 minder gerekend.

Pakketten naar Belgie < 1 meter lang: €12,14 + €0.64 (handtekening voor ontvangst) + energietoeslag (€0,10) + volumetoeslag afhankelijk van grootte en aantal verzonden pakketten = €12.88
Pakketten naar Belgie > 1 meter lang:
Zie pakketten < 1 meter + €6,30 = €19.20

Wanneer jullie kiezen voor afhalen op een pakketpunt wordt er €0.60 minder gerekend

DHL:
Pakketten binnen Nederland < 1.20 meter lang (max 120 x 60 x 60 cm) :
€7,14 + €1.15 (handtekening voor ontvangst) + Go Green toeslag (€0.05) + Brandstoftoeslag (14,50%)
Wanneer het adres zich op de waddeneilanden bevind: + €6.65

Wanneer het pakket niet kan worden afgeleverd of niet wordt opgehaald bij een pakketpunt worden de verzendkosten +€1.25 in rekening gebracht.
Wanneer een pakket om wat voor reden dan ook handmatig verwerkt moet worden komt er een toeslag van €8.77 bovenop.

Waarom berekenen jullie verzendkosten bij het retourneren van een product?

Wanneer je een product retourneert volgens de voorwaarden die je hier kan lezen, storten wij het bestede bedrag incl. verzendkosten van je bestelling terug. Zoals je onder het vorige kopje kunt lezen zijn de verzendkosten aanzienlijk. Wanneer we retourneren gratis zouden maken zou dat betekenen dat we deze kosten wel moeten gaan doorberekenen in onze productprijzen. En dat willen we nu juist voorkomen.

Daarnaast hopen we met de informatie die we op deze website bieden, dat je een weloverwogen aankoop doet en retourneren niet nodig zal zijn. Heb je vragen voorafgaande aan je bestelling? Dan helpen we je graag.

Ook is het mogelijk om je bestelling zelf terug te brengen wanneer je in de buurt bent.

Wanneer iedereen in Nederland zou stoppen met het retourneren van webshop aankopen betekend dat maar liefst 15% minder verstuurde pakketten per jaar. Als je weet dat er in 2023 maar liefst 623 miljoen pakketten verstuurd werden kan je je voorstellen dat het heel wat vrachtwagens en pakketbusjes zou schelen op de weg.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00
Blijf op de hoogte / reserveer We sturen je een e-mail wanneer er een update is rondom de product status.