Filter zoekresultaat

Bestellen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen over het bestellen bij Schoonmaakgoeroe. Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp en per mail.

Hoe bestel ik bij Schoonmaakgoeroe

Bestellen bij Schoonmaakgoeroe gaat als volgt.
Stap 1: Kiezen
Op onze website vind je een uitgebreid assortiment schoonmaakartikelen en middelen voor huis, auto en jezelf. Kies de producten uit die je wilt bestellen.
Stap 2: Winkelmand
Plaats je product(en) in je winkelmand. 
Stap 3: Bestelgegevens
Vul je naam en adres in bij het uitchecken. Controleer nog een keer of je adres klopt. 
Stap 3: Bezorgen.
Wil je je bestelling bezorgen of komen ophalen? Als je voor bezorgen kiest dan selecteer je je verzendadres. Wil je je bestelling komen ophalen? Selecteer dan afhalen. Na het plaatsen van je bestelling maken we een afspraak om de bestelling te komen afhalen.
Stap 4: Betalen
Bij het afrekenen kun je de verschillende betaalmogelijkheden kiezen. Bij elke betaalmogelijkheid wordt je begeleid door de stappen.
Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW. Heb je een kortingscode ontvangen? die vul je in op de check-out pagina

Ik wil mijn bestelling wijzigen

Na het bestellen kom je er achter dat je nog een product mist. Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen bericht hebt gehad dat je bestelling is verzonden. Stuur je verzoek via WhatsApp of stuur een e-mail naar klantenservice@schoonmaakgoeroe.nl.

Ik heb geen email ontvangen van mijn bestelling

Wanneer je geen email hebt ontvangen raden we je aan om ook in je spam folder te kijken. Af en toe beland de mail bij mensen in de spam folder. We raden je aan ons mailadres te white listen zodat dit in de toekomst wordt voorkomen.

Gmail
Ga naar mail.google.com en log in. Klik vervolgens op het tandwiel en dan op “bekijk alle instellingen”.
Ga naar de instelling ” filter en blokkeer adressen”. Klik op “maak nieuw filter”. Vul daar bij het Van email adres info@schoonmaakgoeroe.nl en klantenservice@schoonmaakgoeroe.nl in. Daarna klik je op “maak filter”. Je krijgt een hele lijst met opties te zien. Vink het hokje aan voor de zin: “markeer nooit als spam” . opslaan en klaar!

Outlook
Ga via de webbrowser naar je outlook mailbox en log in. Klik vervolgens op het tandwiel en dan op “bekijk alle outlook instellingen”. Ga naar mail > junk mail. Je ziet daar een kopje ” veilige afzenders en domeinen”. Vul daar als domein schoonmaakgoeroe.nl in. Opslaan en klaar.

Eigen mailadres Heb je een eigen mailadres? Informeer dan bij je hostingpartij of web-beheerder naar de de stappen die je moet ondernemen

Ik wil mijn afleveradres wijzigen

Kom je er meteen na het doen van je bestelling achter dat je een fout hebt gemaakt bij het aanmaken van het afleveradres? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op. Wanneer het adres niet bestaat zal PostNL of DHL dat zeer waarschijnlijk aangeven op het moment dat wij de verzendlabels aanmaken. Dan nemen we uiteraard contact met je op. Deze controle is echter niet 100% en het invullen van je afleveradres is op eigen verantwoording.

We proberen je te helpen met een oplossing. Helaas is het echter niet mogelijk om je afleveradres te wijzigen als wij de bestelling al in behandeling hebben genomen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We verzenden je bestelling zo spoedig mogelijk. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van een aantal factoren. Zijn alle producten op voorraad? Wanneer deed je je bestelling? lees meer op de pagina levertijd en verzendkosten.

Waar is mijn bestelling?

Over het algemeen worden bestellingen die voor 14:00 besteld zijn, dezelfde dag verzonden. (zie voor meer informatie levertijd en verzendkosten)
Om onze verzendlabels te printen maken we gebruik van MyParcel. Op het moment dat wij je bestelling verzenden ontvang je een e-mail met daarin een track en trace waarmee je het pakje kan volgen. Ook staat daarin een aflevertijd en datum waarop PostNL of DHL het pakje bij jou denkt af te leveren. Zodra wij het pakje afgeven bij een postpunt wordt deze track en trace binnen enkele uren ge-update. Bij DHL zit er wel eens een dag tussen en heb je het pakje inmiddels soms al in huis.

Via de track en trace code kun je precies zien waar je pakket zich bevind. Over het algemeen wordt je pakket binnen 24u bezorgt. Helaas is er bij PostNL en DHLnook wel eens vertraging. Daar kunnen we bij Schoonmaakgoeroe helaas geen invloed op uitoefenen. Heb je nog vragen over je bestelling? mail deze dan naar klantenservice@schoonmaakgoeroe.nl

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Binnen 14 dagen na aankoop kan je je bestelling zonder opgaaf van reden retourneren. Je meld je retour aan via klantenservice@schoonmaakgoeroe.nl. Vervolgens stuur je het pakket binnen 14 dagen naar ons retour. Je maakt hiervoor zelf een verzendlabel aan bij de vervoerder naar keuze. De tarieven zijn afhankelijk van de gekozen verzendmethode (PostNL of DHL). Zodra het pakket bij ons binnen is controleren we de producten. Als de verpakking nog intact is en de zegels van de schoonmaakmiddelen nog heel, dan betalen we je aankoopbedrag + eventuele verzendkosten terug. De retourkosten zijn wel voor jouw rekening. voor meer informatie over de rechten en plichten bij het retourneren kijk je hier

Ik mis een product in de webshop

Mis je een product in onze webshop? Stuur je suggestie naar klantenservice@schoonmaakgoeroe.nl en wie weet zie je jouw product binnenkort terug in onze shop. Alleen top producten maken een kans. Schoonmaakgoeroe test het product eerst om te zien of het voldoet aan onze criteria.

Klacht of opmerking.

Heb je je bestelling ontvangen en is er iets mis? Kwam je bestelling kapot aan of ontbrak er een artikel? Stuur dan je klacht met foto’s naar klantenservice@schoonmaakgoeroe.nl. Meer info vind je hier

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00
Blijf op de hoogte / reserveer We sturen je een e-mail wanneer er een update is rondom de product status.