
Bij Schoonmaakgoeroe zijn we blij met de mooie producten van Wash Wash Cousin.

Net als bij Schoonmaakgoeroe staat het leveren van eerlijke producten bij Wash Wash Cousin hoog in het vaandel. De producten van WWC vinden in 2017 hun oorsprong in het oplossen van een allergie probleem bij één van de kinderen van Christel Carlier. Christel ontwikkelde natuurlijke verzorgingsproducten die al snel hun weg vonden naar naaste familie en vrienden.
De producten waren zo succesvol dat in 2019 Wash Wash Cousin als bedrijf begon. Een heus familiebedrijf samen met haar broer, vader, zus en echtgenoot was een feit.
meer informatie over de productie >
Alle producten zijn onderworpen aan een toxicologische analyse zoals vereist door de EG-cosmeticaverordening 1223/2009. Het laboratorium van Wash Wash Cousin voldoet aan de Iso-norm 22716.
Bekijk de producten
Ambachtelijke Productie
De productie werd, ondanks dat het om ambachtelijk gefabriceerde producten gaat, direct professioneel aangepakt. Er werd een nieuw productie laboratorium gebouwd waar van grondstof tot eindproduct onder gecontroleerde omstandigheden wordt gewerkt.
Alle producten zijn onderworpen aan een toxicologische analyse zoals vereist door de EG-cosmeticaverordening 1223/2009. Het laboratorium van Wash Wash Cousin voldoet aan de Iso-norm 22716.
Eigenschappen van Wash Wash Cousin waar Schoonmaakgoeroe trots op is!
Dat er bij Wash Wash Cousin alleen maar eerlijke producten het bedrijf verlaten komt doordat alle processen in eigen beheer worden uitgevoerd. Er worden geen samengestelde grondstoffen of halffabricaten ingekocht. Recepten zijn van eigen hand, alle single grondstoffen zijn voor 100% natuurlijk, de oliën, boters, plantenpoeders en essentiële oliën zijn afkomstig van biologische landbouw.
Zoals ze zelf zeggen bij Wash Wash Cousin: “ Wij houden ervan plezier te maken, maar onze formules zijn weldoordacht, getest, geverifieerd, opnieuw getest en uiteindelijk gevalideerd”.
Humor
Dat er humor door de aderen stroomt bij Wash Wash Cousin is te zien aan grappige details op de verpakking. Waaronder een eekhoorn die productvragen op een ludieke manier beantwoordt.
Kortom:
Ethiek tot in het hart van het product.