Klachten en Retour zendingen

Klachten

Schoonmaakgoeroe raadt je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar schoonmaakgoeroe. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Kan ik mijn artikel bij Schoonmaakgoeroe retourneren?

Klanten van Schoonmaakgoeroe hebben het recht om de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige order bedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Schoonmaakgoeroe adviseert om het pakket per aangetekende post te retourneren.  Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@schoonmaakgoeroe.nl  Wij zullen vervolgens het verschuldigd orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.  

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Schoonmaakgoeroe niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag daarom bij het postagentschap altijd een traceercode voor je retourzending. Schoonmaakgoeroe verzendt alle bestellingen via aangetekende post.  Voor retourzendingen adviseert Schoonmaakgoeroe om het pakket per aangetekende post te retourneren. U bent dan zier dat het pakket aankomt en de inhoud is verzekerd.

Schoonmaakgoeroe doet er alles aan om haar hoogwaardige producten op een verzorgde manier bij haar klanten af te leveren. Mochten er klachten zijn met betrekking tot de aanlevering of de staat van de aangeleverde producten, laat ons dit dan weten via het contact formulier.

Wat zijn de retour voorwaarden?

  • Het product(en) wordt alleen retour geaccepteerd wanneer het in de originele
    staat en (wanneer mogelijk) in de originele verpakking wordt teruggestuurd.
  • De factuur dient te worden meegestuurd met de retourzending.
  • Let op! De seal van de schoonmaak producten mag niet verbroken zijn.
  • Schoonmaakgoeroe controleert voor elke afzonderlijke verzending de seal van
    ieder schoonmaak product. Wanneer de seal verbroken is wordt het product
    vervangen voordat het naar je verzonden wordt.
  • Wanneer de seal van een door je retour gezonden product verbroken
    is kunnen wij je retourzending (van dit product) niet accepteren.
  • Wanneer je een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt,
    dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen.